loading...
سایت اس ام اس
love بازدید : 80 چهارشنبه 14 تیر 1391 نظرات (0)

دلم برای کسی تنگ است که چشمانم ، چشمانش را می طلبد …

.

.

.

دلم برای کسی تنگ است که سرم شانه هایش را آرزو دارد…

.

.

.

سخت است میدانی…این همه دل در دنیا هست که هیچکدام برایم تنگ نمیشود ….

.

.

.

آرام گفت دلتنگتم چیزی نگفتم،تکرارکردمن نازکردم، بلندترگفت من سکوت کردم، خیال می کردم همیشه هست.امارفت، من ماندم واین غرور لعنتی…

.

.

.

من خوبـــــــم..!عاشق نیستم..فقط گااهـــی حرف تو که میشه دلم تنگــــ میشه..این که عــــشق نیست…هســــــــت…؟؟

.

.

.

سکوت و خلوت بغض شبانه / چه دلگیر است بی تو حجم خانه
تو رفتی و دلی دارم که هر دم / برای گریه می گیرد بهانه

.

.

.

دلتنگی همیشه از ندیدن نیست؛ لحظه های دیدار با همه ی زیبایی، گاه پر از دلتنگی است …

.

.

.

بی وفا ! برگرد ببین
آیینه
عکس تو را قاب کرده…
مرا نشان نمی دهد !

.

.

.

دلت که تنگِ یک نفر باشد
خودِ خدا هم بیاید تا خوش بگذرد و لحظه ای
فراموش کنی
فایده ندارد …
تو دلت تنگ است …
دلت برای همان یک نفر تنگ است

.

.

.

خنده هایم شکلاتی شده اند
زیادی خالص
تلخ…
تلخ…

.

.

.

دور که می شوم
“نزدیکتر میآئی”…!!
نزدیک که می شوم
“دورتر می روی”…!!
انگار که این “فاصله”
همیشه باید به شکلی رعایت شود …

.

.

.

اشکهایم که سرازیر میشوند دیری نمی پاید
که قندیل میبندند… عجیب سرداست هوای نبودنت

.

.

.

دلتنگم اما…
تورا طلب نمیکنم…
نه اینکه بى نیازم…
صبورم…!!!

.

.

.

سیــــــــــر شدم …
بسکه سرد و گرم روزگار را چشیدم !

.

.

.

می دونستی اشک گاهی از لبخند با ارزش تره؟!!!!
چون لبخند رو به هر کسی می تونی هدیه کنی اما اشک رو فقط برای کسی می ریزی که نمی خوای از دستش بدی…!

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 65
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 15
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 58
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 84
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 93
  • بازدید ماه : 93
  • بازدید سال : 1,789
  • بازدید کلی : 16,310
  • کدهای اختصاصی