loading...
سایت اس ام اس
love بازدید : 77 چهارشنبه 14 تیر 1391 نظرات (0)

تنهایی یعنی اگر هزار بار هم از اول تا آخر لیست شماره های موبایلت رو چک کنی ، نتونی یک نفر رو پیدا کنی که باهاش درد و دل کنی.

.

.

.

کاش دستی فراسوی افق / گوش سنگین زمان را می کشید /هم زبانی میرسید از راه دور/طعم تنها بودن را می چشید

.

.

.

مانند شیشه شکستنـــــم آسان بـــود . . . ولی دیگـــر به مــن دست نزن این بار زخمی ات خواهم کرد!

.

.

.

مدتی است که شدم یکی از دیگرانی که مادرشان مرده..
میدونم روزی هم میرسد که میشوم یکی از فلانی های بیچاره که چه زود رفت…

.

.

.

مثل هر روز که دلم میگیرد
دلم امروز شکست…
با هزار غصه که بود
کوله بارش را بست…
رفت و رفت تا دور دست…
آن کسی را که تو دوستش داری دیگر نیست…
عشقش هست…
یادش هست…

.

.

.

از این پس تنها ادامه میدهم، در
زیر باران حتی به درخواست چتر هم جواب رد میدهم… میخواهم تنهاییم را به رخ این هوای دو نفره بکشم…..! باران نبار من نه چتر دارم نه یار…

.

.

.

روزی صد بار با هم خداحافظی کردیم اما افسوس معنای خداحافظی
را زمانی فهمیدم که تو را به خدا سپردم!

.

.

.

هر گاه گریه می کنم سبک میشم ، عجب وزنی دارد چند قطره اشک

.

.

.

از دوریت چه دارم؟ غیراز دلی شکسته / ذهنی همیشه ابری، فکری همیشه خسته

.

.

.

پا گذاشتی روی حرفام،من کجا رو میدیدم،زندگی پس از تو،زندگی ازت بریدم،هرجا دل آیینه رو شکستی،به این عاشق دل نبستی..تنها برو..ببینم داری کجارو..

.

.

.

این روزها همه احترام مرا نگه میدارند..
ببین دوری تو چقدر باعث میشود پیر به نظر برسم..!!

.

.

.

نباشی همه چیز بهم میخورد..
حالم از خودم.
تعادل احساسم.
دستهای خالی ام.
بی وفایی دنیا و تنهایی من.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 65
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 32
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 47
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 56
  • بازدید ماه : 56
  • بازدید سال : 1,752
  • بازدید کلی : 16,273
  • کدهای اختصاصی