loading...
سایت اس ام اس
love بازدید : 57 چهارشنبه 14 تیر 1391 نظرات (0)

دیگر بهار هم سر حالم نمی کند / چیزی شبیه گریه زلالم نمی کند
آه ای خدا مرا به کبوتر شدن چه کار؟ / وقتی که سنگ هم رحم به بالم نمی کند . . .
.
.
.
باران که می بارد دلم برایت تنگ تر می شود
راه می افتم
بدون چتر
من بغض میکنم ، آسمان گریه …
.
.
.
گاه دلتنگ میشوم
دلتنگترازهمه دلتنگی ها
گوشه ای مینشینم وحسرت هارامیشمارم
باختن ها وصدای شکستن ها را
کدامین امید را ناامیدکرده ام
کدامین خواهش را نشنیدم
به کدام دلتنگی خندیده ام
که این چنین دلتنگم…………
.
.
.
کاش دهخدا می دانست
دلتنگی … اشک …. فاصله …. بی وفایی….
تعریفش فقط دو حرف است
“تـــو”
.
.
.
دوست دارم هر گاهی دلم گرفته میشود،سرم را بر روی شونه های کسی بگذارم که دلم آرام گیرد و کلید قلبش را در قلب من جای گذارد
.
.
.
مِهــربــ ـــــــــــان که میشــَ ــــــــــوی
دلم بیشتَـــــ ــــــــــــر تَنگــــــــــ میشود بَرایَتــــــــــــ
.
.
.
خیلی وقته چشمهایم ازفکرتوبارانیست/سالهاست دریای دلم ازعشق توطوفانیست/دیگرکاسه صبرم شده لبریز ازدردبی تو بودن/خدایا انتظار دیدن دوست چقدر طولانیست…
.
.
.
خاطره هاتنهامدرکی هستن که فراموشی رامحکوم میکنندپس بمان در خاطرم
.
.
.
کاش مى شد وقتى داری از تنهایى دق میکنی ،
دق کنى، ولى دل به کسى که دلش گیره نبندى …
این دردش از همه ى دردا بدتره که یروزبفهمى کسی که دل به دلش دادى دلش جایى گیره….
.
.
.
دلتنگی که می آیدبه این سادگی ها نمی رود پی کارش…نه با حرف، نه به شعر،.نه با ترانه …… دلتنگم و دیدار تو درمان من است
.
.
.
دل هوای لاله زاران میکند ، بیقراری بهر یاران میکند ، چشمهایم ساکت و بی اختیار ، خلوتم را اشکباران میکند ، یاد یاران در غروب غصه ها ، بار غم را صدهزاران میکند.
.
.
.
مدتی میگذرد از تو ندارم خبری / چه کنم ناله من هیچ ندارد اثری
شب و روز از غم تو پریشان حالم/ نه نشانی ز تو آمد نه پیامی جانم
.
.
.
تو این دنیا تو این عالم میانه این همه آدم
منو باش دل به کی دادم
به اون کس که نمیخوادم
دلم شیشه ، دلش سنگه
واسه سنگم دلم تنگه…
.
.
.
تو از دردی که افتادست بر جانم چه می دانی ؟
دلم تنها تو را دارد ولی با او نمی مانی
تمام سعی تو کتمان عشقت بود
در حالی که از چشمان مستت خوانده بودم راز پنهانی…

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 65
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 12
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 30
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 44
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 53
  • بازدید ماه : 53
  • بازدید سال : 1,749
  • بازدید کلی : 16,270
  • کدهای اختصاصی